Klantenservice & Contact
Veelgestelde vragen (FAQ)
Bestellen
Je kunt veilig en betrouwbaar betalen via alle banken middels iDEAL. Daarnaast hanteren we ook betalen via Apple Pay, PayPal en Creditcard. Ook is het mogelijk een bestelling te plaatsen en achteraf te betalen, dit gaat middels ‘Klarna achteraf betalen’. Betaal het bedrag uiterlijk 14 dagen na levering. Indien er voor Klarna wordt gekozen wordt het betaalproces uit handen van EasyCanvas genomen. Correspondentie volgt daarna middels Klarna.
Zeker! Uiteraard leveren wij alle producten met ophangsysteem, hier worden geen extra kosten voor in rekening gesteld. Zit jouw ophangsysteem niet bij de bestelling? Houd er rekening mee dat deze wellicht tussen de bestelde producten kan zitten of tussen het folie. Heb je alles onderzocht en zit het ophangsysteem er echt niet tussen, vul dan ons formulier in. Bekijk hier ons formulier
Heb je verschillende formaten wanddecoratie besteld? Houd er dan rekening mee dat er hoogstwaarschijnlijk ook verschillende formaten ophangsystemen meegeleverd zijn.
Bij EasyCanvas is het mogelijk andere formaten te bestellen dan aangegeven op de website. Opzoek naar een ander formaat of wens je grotere oplages te bestellen? Stuur ons een email op info@easycanvas.nl, dan bespreken wij graag de mogelijkheden! Wij reageren zo snel mogelijk met meer informatie over het plaatsen van de bestelling.
Allereerst bedankt voor het plaatsen van een bestelling bij EasyCanvas! Jammer dat je hier nog geen bevestiging van hebt ontvangen, wellicht is er iets mis gegaan met het invullen van de gegevens en e-mailadres. Om er zeker van te zijn dat jouw bestelling in goede orde is geplaatst raden we je aan om ons een email te sturen aan info@easycanvas.nl. Ons klantenservice zal je hiermee verder helpen en indien nodig de gegevens aanpassen en een nieuwe bevestiging toesturen!
Allereerst bedankt voor het plaatsen van een bestelling bij EasyCanvas! Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je vrijwel direct een email ter bevestiging van het plaatsen van de bestelling. Wanneer je deze email hebt ontvangen weet je zeker dat de bestelling in goede orde is geplaatst.
Let op, het kan soms iets langer duren tot je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Heb je al enige tijd gewacht en nog steeds geen email ontvangen na het plaatsen van de bestelling? Stuur in dat geval een email naar info@easycanvas.nl, onze klantenservice zal je verder helpen.
Na het ontvangen van een bevestigingsmail ontvang je een email, vaak de volgende werkdag, met hierin de verwachte datum van levering met een bestellink. Als je op de link klikt die zich in deze email bevind kom je op jouw bestellingsoverzicht pagina, hier krijg je alle informatie over jouw bestelling te zien. Welke producten er worden geleverd, datum van levering en het adres waar het wordt geleverd. Maar ook de track and trace voor de levering. De track and trace wordt op deze pagina, vaak de avond voor de verwachte levering, zichtbaar.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail en een email met hierin de verwachte leverdatum met een link naar jouw orderoverzicht. Let op, het ontvangen van de email met verwachte leverdatum kan tot 1 werkdag na het plaatsen van de bestelling worden toegestuurd.
Om de track and trace in te zien, dien je op de link te klikken die in de email is bijgevoegd. Na het openen kom je op een pagina met daarin alle informatie over jouw bestelling. Vaak op de avond voor de verwachte leverdatum wordt de track and trace zichtbaar bij het kopje ‘status’. Deze kun je inzien door op het pijltje naar beneden te klikken en dan te klikken op de knop ‘pakket volgen’. Veel plezier met jouw bestelling!
Levertijd & bezorging
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail en een email met hierin de verwachte leverdatum met een link naar jouw orderoverzicht. Let op, het ontvangen van de email met verwachte leverdatum kan tot 1 werkdag na het plaatsen van de bestelling worden toegestuurd.
Om de track and trace in te zien, dien je op de link te klikken die in de email is bijgevoegd. Na het openen kom je op een pagina met daarin alle informatie over jouw bestelling. Vaak op de avond voor de verwachte leverdatum wordt de track and trace zichtbaar bij het kopje ‘status’. Deze kun je inzien door op het pijltje naar beneden te klikken en dan te klikken op de knop ‘pakket volgen’. Veel plezier met jouw bestelling!
Allereerst bedankt voor het plaatsen van een bestelling bij EasyCanvas! Jammer dat je hier nog geen bevestiging van hebt ontvangen, wellicht is er iets mis gegaan met het invullen van de gegevens en e-mailadres. Om er zeker van te zijn dat jouw bestelling in goede orde is geplaatst raden we je aan om ons een email te sturen aan info@easycanvas.nl. Ons klantenservice zal je hiermee verder helpen en indien nodig de gegevens aanpassen en een nieuwe bevestiging toesturen!
Aller eerst bedankt voor het plaatsen van een bestelling bij EasyCanvas! Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je vrijwel direct een email ter bevestiging van het plaatsen van de bestelling. Wanneer je deze email hebt ontvangen weet je zeker dat de bestelling in goede orde is geplaatst.
Let op, het kan soms iets langer duren tot je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Heb je al enige tijd gewacht en nog steeds geen email ontvangen na het plaatsen van de bestelling? Stuur in dat geval een email naar info@easycanvas.nl, onze klantenservice zal je verder helpen.
Na het ontvangen van een bevestigingsmail ontvang je een email, vaak de volgende werkdag, met hierin de verwachte datum van levering met een bestellink. Als je op de link klikt die zich in deze email bevind kom je op jouw bestellingsoverzicht pagina, hier krijg je alle informatie over jouw bestelling te zien. Welke producten er worden geleverd, datum van levering en het adres waar het wordt geleverd. Maar ook de track and trace voor de levering. De track and trace wordt op deze pagina, vaak op de avond voor de verwachte levering, zichtbaar.
Normaliter worden de producten binnen 2 werkdagen bij jou thuis geleverd. Soms mag het wel eens voorkomen dat het iets langer kan duren door drukte bij de pakketdiensten. Om up-to-date te blijven over jouw bestelling raden we je aan goed de email en track and trace in de gaten te houden. We versturen namelijk altijd een email (1 werkdag na het plaatsen van de bestelling) met daarin een verwachte leverdatum en link om naar de pagina te gaan met extra informatie over jouw bestelling, daar wordt ook de track and trace zichtbaar.
Wil je jouw bestelling toch sneller thuis ontvangen, dan kan je contact opnemen met ons service team om te bekijken wat de mogelijkheden zijn. Zoals bijvoorbeeld een spoed, weekend of avond levering. Stuur onze klantenservice een bericht op info@easycanvas.nl.
Alle producten van EasyCanvas worden met grote zorg verpakt, waar mogelijk in plastic wrap en/of stevig karton. Wij werken met de bezorgdiensten PostNL, DHL, ONB en FRL post.
Dat klopt! Bij EasyCanvas betaal je inderdaad geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland en België.
Sowieso leveren we ook kosteloos richting België. Voor de overige landen kan je contact opnemen voor de mogelijkheden en prijzen. Stuur een bericht aan info@easycanvas.nl.
Retourneren & overige
Bij EasyCanvas kun je kosteloos retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, zolang de producten nog in dezelfde staat zijn zoals je deze hebt ontvangen.
Je kunt jouw bestelling als retour aanmelden door via onderstaande link het retourformulier in te vullen.
Bedankt voor het aanmelden van jouw retour! Om het retour proces af te ronden kun je het pakket toesturen aan ons adres, de kosten voor de zending (€6,75) worden vergoed!
Ons adres:
EasyCanvas
Wetterwille 9 unit 14
8401GB Gorredijk
Product(en) groter dan 70cm.
Wegens het formaat is het niet mogelijk dit pakket zelf op te sturen. Vul bij het retourformulier in dat het pakket groter is dan 70cm, wij nemen dan (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op om een ophaalafspraak te maken. De kosten voor de eerste afhaalafspraak worden door EasyCanvas vergoed. Wanneer er niemand thuis is bij het eerste afhaalafspraak, kunnen wij een tweede moment inplannen op jouw verzoek. De kosten voor een eventuele tweede afspraak kost €19,95 en wordt op voorhand gefactureerd.
Zodra je jouw bestelling als retour hebt aangemeld via het retourformulier, kun je het pakket toesturen aan ons adres. De kosten voor de zending (€6,75) worden vergoed!
Ons adres:
EasyCanvas
Wetterwille 9 unit 14
8401GB Gorredijk
Product(en) groter dan 70cm.
Wegens het formaat is het niet mogelijk dit pakket zelf op te sturen. Vul bij het retourformulier in dat het pakket groter is dan 70cm, wij nemen dan (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op om een ophaalafspraak te maken. De kosten voor de eerste afhaalafspraak worden door EasyCanvas vergoed. Wanneer er niemand thuis is bij het eerste afhaalafspraak, kunnen wij een tweede moment inplannen op jouw verzoek. De kosten voor een eventuele tweede afspraak kost €19,95 en wordt op voorhand gefactureerd.
Zodra we jouw retourzending ontvangen, verwerken wij deze meteen. Je kunt het betaalde bedrag van jouw geretourneerde producten (+ eventueel betaalde verzendkosten) binnen 4 werkdagen verwachten.
Heb je betaald met ‘Klarna achteraf betalen’? Dan hoef je de geretourneerde producten uiteraard niet te betalen. Indien je de verzendkosten van het retour hebt voorgeschoten, betalen we deze uiteraard terug. Dit gaat echter niet met Klarna maar middels een bankoverschrijving. Wij nemen hierover contact op voor de gegevens.
Je kunt jouw bestelling alleen wijzigen of annuleren wanneer deze nog niet is verstuurd. Wanneer dit het geval is kun je middels onze whatsapp chat of email contact met ons opnemen om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren. Ons team zal je dan verder helpen. Is jouw verzending wel al onderweg? Dan kun je deze kosteloos retourneren of omruilen.
Helaas kan het soms eens voorkomen dat er een probleem is met een bestelling. Graag verzoeken we dat je hier een melding van maakt bij ons, dit kan via onderstaande link. Wij lossen dit dan spoedig met je op, hierover ontvang je een bericht of kan je gebeld worden.
Het is zeker mogelijk een product te ruilen. Je kunt contact met ons opnemen via onze whatsapp chat of email info@easycanvas.nl, ons team zal je dan verder helpen!
Om de ophangplaat te bevestigen geldt de volgende instructie:
1) Laat het paneel en de ophangplaat acclimatiseren op kamertemperatuur (20c)
2) Verwijder de beschermfolie van de achterzijde van het paneel
3) Bepaal de plek van de ophangplaat in het midden op 1/4 afstand van de bovenzijde. Reinig deze plek met het alcoholdoekje en droog na met keukenpapier.
4) Plak de ophangplaat op het paneel en druk deze 20 seconden stevig aan.
5) Zet de ophangplaat onder druk met een zwaar voorwerp (15kg) en laat 1 uur rusten.
6) Wacht 24 uur met ophangen van het paneel.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Contact met EasyCanvas.nl
Natuurlijk gaan wij ervan uit dat alles vlekkeloos gaat dankzij onze controles, maar toch kan er altijd iets niet goed gaan in de fabricage en/of leveringen van jouw product. Doormiddel van de contact mogelijkheden hiernaast kan je ons hiervan op de hoogte brengen. Ook als je een opmerking of tip hebt om bijvoorbeeld mee te helpen om onze producten en dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. We zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden!
Onze gegevens:
EasyCanvas.nl
Wetterwille 9 – unit 14
8401 GB Gorredijk
Via email: info@easycanvas.nl
Via Whatsapp: 085 06 01236 (of volg de Whatsapp link rechtsonder in de website).
EasyCanvas is een 100% Nederlands bedrijf en onderdeel van de Next Media Group
KvK-nummer: 66967678
BTW-nummer: NL001719366B92
Rekeningnnummer: NL34KNAB0258760567
BIC: KNABNL2H